wtorek, 19 maja 2015

Coś o sobie :)

Witajcie :)


Założyłam pierwszy w życiu blog , bo lubię dzielić się moimi przemyśleniami , pomysłami z innymi mam nadzieje że również będziecie dzielić się swoimi przemyśleniami , pomysłami co mogę zrobić :)
Blog ma mieć w części charakter typu zdrowie, moda oraz o życiu co zrobić by nie zwariować :)
Jak wiecie do wakacji zostało nam nie spełna półtora miesiąca  o czym będzie mój kolejny post.
Przechodząc do mnie nazywam się Angelika bądź  po prostu zwyczajnie Andzia. Uczęszczam do liceum ogólnokształcącego w Świętochłowicach do klasy o profilu psychologiczno-pedagogicznym.
Poważnie nie wiem dlaczego wybrałam właśnie taki profil, być może środowisko ale na psycholgię napewno nie pójdę :) To tyle tytułem wstępu. Do zobaczenia w następnym poście który będzie o wakacjach Pa :)

Instagram https://instagram.com/buuhahaa/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz