poniedziałek, 25 maja 2015

Moje ulubione kosmetyki

Witajcie ! :)

Dziś przedstawię wam parę moich ulubionych kosmetyków , myślę że nie zamieniłabym ich na żadne inne , powiem co sądzę na ich temat .

Balsam kokosowy ,waniliowy i malinowy- świetne balsamy do ust , które nie zostawiają lepkiej warstwy na ustach tylko nawilżają a na dodatek mają piękny zapach :)

Żele pod prysznic - są to żele z drobinkami o bardzo przyjemnych zapachach , a na dodatek świetnie się pienią i zostawiają miękką skórę :)

Szampon- zostawia włosy świeże na dłuższy czas, przede wszystkim nie zostawia na włosach śliskiej powłoki a  więc włosy są miękkie oraz naturalne :)
Kredko-eyeliner, sypki puder- stosowałam już kredkę jestem bardzo zadowolona nie rozmazuje się szybko można cieszyć się świetnym makijażem przez dłuższy czas  niestety pudru jeszcze nie testowałam :)
Masełko kokosowe oraz żel po prysznic malinowy- masełko jest godne polecenia świetne a na dodatek cudnie pachnie, żelu jeszcze nie wypróbowałam ale zapach ma cudny ! 
A na koniec błyszczyki - zostawiają ładny połysk na ustach i mają ładny zapach oraz w małym stopniu nawilżają usta :)

Zapraszam na następny post już jutro ! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz