wtorek, 19 maja 2015

Czas poczuć wakacje :)

Witajcie :)

Byłam niedawno na zakupach z przyjaciółką, omawiałyśmy plany na wakacje i wspominałyśmy poprzednie więc pomyślałam że post który zrobię będzie nawiązywał do wakacji.
Jakby nie patrząc do wakacji zostało nie spełna półtory miesiąca! Szał mam jeszcze tyle do zrobienia ,poprawa ocen,wyrobienie ciała każda dziewczyna chce świetnie wyglądać gdy przyjdzie czas by wyjść w bikini.spodenkach. Ja swoją dietę dopiero zaczęłam mam nadzieje że uda mi się wytrwać.
Wszystko zależy od silnej woli :) Jak u Was z ocenami? Stosujecie jakieś diety? Ćwiczycie?
Co prawda chciałabym już mieć wymarzony odpoczynek na umilenie dni do końca roku szkolnego szykuje taki mały słoiczek z miłymi tekstami na każdy początek dnia jutro zdradzę wam więcej na ten temat :)

Parę zdjęć z zakupów oraz z wcześniejszych wakacji , czekam na wasze komentarze :)
Instagram : https://instagram.com/buuhahaa/










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz